پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۱

امضای تفاهم‌‌نامه مشترک دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) با قرارگاه جهاد علمی بسیج

تفاهم‌‌نامه مشترک میان دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)و قرارگاه جهاد علمی بسیج به امضا رسید.

به گزارش آستان‌نیوز، اين تفاهم‌نامه همكاری صبح امروز اول آذرماه در حاشیه برگزاری همایش «جهادگران علم و فناوری» با هدف تحقق اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های كلان دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در ایجاد زمینه‌های جلب همکاری و ارائه خدمات علمی- فنی و همچنین گسترش تحقیقات بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی به امضا مرتضی رجوعی، رئیس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و سرتیپ دوم پاسدار مهدی رحیمی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج کشور رسید.
همچنین این تفاهم‌نامه با هدف بسط و توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه و قرارگاه و در راستای تامین نیازهای متقابل طرفین و با در نظر گرفتن امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، نیروی انسانی، تجربی، تخصصی منعقد شده است.
 این تفاهم نامه در راستای کمک به شرکت های دانش بنیان به عنوان یکی از مقوله‌های مهم گام دوم انقلاب اسلامی تدوین و منعقد شده است.
شایان ذکر است، همکاری در ایجاد و پیشبرد پایگاه‌های علمی مشترك در دانشگاه با نگاه ویژه به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص علم و پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای بسیج، تبادل اطلاعات و ظرفیت‌های نرم‌افزاری مورد نیاز، همکاری در اجرای پروژه‌های منطقه‌ای، شهری و استانی در راستای تحقق اهداف بالادستی طرفین، اجرای طرح‌های مشترک آموزشی، علمی، پژوهشی و فناوری در حوزه‌های اقتصاد مقاومتي و شرکت‌های دانش‌بنیان همچنین حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان وهسته های فناور با تأکید بر تولید اشتغال پایدار و نگاه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای بسیج برخی و... برخی دیگر از موضوعات این تفاهم نامه است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی