پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با هفته بسیج انجام شد،
۱۴۰۱-۰۹-۰۱

رونمایی از 20 دستاورد و فناوری نوین در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

همزمان با هفته بسیج نمایشگاهی از دستاوردها و فناوری‌های نوین در حوزه سلامت به صورت مشترک از سوی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و سپاه امام رضا(ع) برپا شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این نمایشگاه در راستای گسترش تعاملات دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و سپاه امام رضا(ع) برپا شده است و شامل طرح‌های پژوهشی اساتید و پروژه‌های تقاضا محور دانشجویان می‌شود.
صفحه شطرنجی لیزری با قابلیت غربالگری کیفی ناهنجاری‌های اسکنی، دستگاه تحریک گرمایی، قوزبند طبی هوشمند با فناوری هشدار صوتی و اتصال به تلفن همراه، الکترود یکپارچه گیره اندامی در ثبت سیگنال الکتریکی قلب، پروتز زانو مجهز به تعدیل کننده الکترو مغناطیسی، دستگاه اندازه‌گیری ضربان قلب، spo2 و دمای بدن نوزادان و... برخی از دستاوردهایی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.  
همچنین دستگاه گیرنده صوتی مجهز به آلارم نوری بخش nicu، منبع نور بهینه اندوسکوپی، دستگاه نبولیزر sophia ویژه بیماران ریوی مانند برونشیت و التهاب ریه یا آسم شدید و... نیز از دیگر دستاوردهای نوینی است که به همت استادان و دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) انجام شده و در این نمایشگاه در معرفی و رونمایی شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی