همزمان با برگزاری بیستمین نشست روابط عمومی های آستان قدس رضوی به میزبانی بنیاد کرامت رضوی در موسسه تربیت بدنی، از برگزیدگان سومین جشنواره محصولات روابط عمومی تقدیر شد.
درخشش بنیاد کرامت رضوی در سومین جشنواره محصولات روابط عمومیهای آستان قدس
به گزارش آستان نیوز، اطلاع رسانی و فراخوان اولیه این جشنواره در ۲۷ اردیبهشت ( روز ارتباطات) توسط مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی انجام شد و بیش از ۲۵ شرکت و موسسه در آن شرکت کردند و ۸۰ محصول به دبیرخانه جشنواره ارائه شد.
پس از گزینش محصولات با حضور ۵ داور، روابط عمومی های برتر آستان قدس رضوی در بخش های مختلف معرفی شدند. در پایان این مراسم، ۱۷ موسسه و شرکت در ۵ قالب مولتی مدیا، رسانه های کاغذی، هدایا و سوغات، تندیس و لوح و بسته بندی حائز رتبه شدند. گفتنی است، روابط عمومی های بنیاد کرامت رضوی در بخش رسانه های کاغذی، بروشور سه زبانه موسسه تربیت بدنی حائز رتبه دوم و کتاب کارنامه خدمت مرکز خادمیاری شایسته تقدیر، در بخش هدایا و سوغات دو اثر موفق به اخذ رتبه دوم و سوم و در بخش بسته بندی نیز دارای رتبه دوم شد. همچنین در این مراسم کارگاه آموزشی مهارت ارتباطات موثر توسط آقای دکتر آذریان مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی برگزار شد. در حاشیه این جشنواره، شرکت کنندگان از امکانات ورزشی موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی بازدید و استفاده کردند.