پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۵

اهدای هزار جلد کتاب توسط کتابخانه و موزه ملی ملک به مناطق محروم استان قزوین

کتابخانه و موزه ملی ملک موقوفه فرهنگی آستان قدس رضوی، نزدیک به یک‌ هزار جلد کتاب به منطقه‌های محروم استان قزوین اهدا کرد. 

به گزارش آستان نیوز، در ادامه برنامه اهدای کتاب از سوی کتابخانه و موزه ملی ملک به منطقه‌های کم‌برخوردار کشور به مناسبت هشتاد و پنجمین سالگرد وقف این مجموعه و با هدف تسهیل در بهره‌مندی همگان به کتاب، حدود یک‌ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف به استان قزوین ارسال شد. 
این مجموعه کتاب اهدایی در پی درخواست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین به این منطقه فرستاده شد تا در بین کتابخانه‌های تازه ‌تأسیس و روستایی در منطقه‌های کم‌برخوردار این استان توزیع شود. 
شایان ذکر است، حاج حسین آقا ملک، کتابخانه و موزه ملی ملک را با نگاه ویژه‌ای که به «ترقی معارف» داشت، در سال 1316 شمسی بر بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) وقف کرد. در حال حاضر این موقوفه همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت 8:30 تا 16:20(پنج‌شنبه‌ها از ساعت 9 تا 16:20)در تهران، خیابان امام خمینی(ره)، سردرباغ ملی، خیابان ملل متحد(میدان مشق)، آماده خدمات‌رسانی به عموم فرهنگ‌دوستان به ویژه پژوهشگران در گستره تاریخ و هنر اسلامی- ایرانی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی