پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۴

میزبانی هیات خادم الرضا اصفهان از خادمیاران و یاوران رضوی

مدیر روابط عمومی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان از میزبانی هیات خادم الرضا در چهارشنبه های امام رضایی خبر داد.

علیرضا خامسی پور در گفتگو با آستان نیوز از اصفهان گفت: با همت خادمیاران و یاوران رضوی استان صبح چهارشنبه هر هفته هیات خادم الرضا میزبان خادمیاران و یاوران رضوی سراسر استان است.

وی ادامه داد: دراین برنامه که در سالن اجتماعات دبیرخانه با نام رواق دارالولایه برگزار می شود از سخنرانان مطرح حوزه و دانشگاه دعوت به عمل می آید و خادمیاران بانی پذیرایی از مهمانان هستند.

خامسی پور افزود :خادمیاران از ساعت ۷ صبح هر چهارشنبه میزبان حضار هستند. برنامه با قرائت قرآن و زیارت امین الله شروع می شود و بعد از آن با سخنرانی و برگزاری جلسات معرفتی ادامه می یابد. مداحی و قرائت صلوات خاصه پایان بخش برنامه است.

وی در مورد اهداف  برگزاری این برنامه گفت: این برنامه همراه با جلسات معرفتی است و در آن تلاش می شود بصیرت خادمیاران خصوصا در مورد بحث خدمت، خادم و مخدوم افزایش یابد و خادمیار متوجه این مطلب باشد که امام رضا(ع) چه توفیق ویژه ای به آن ها برای دادن افتخار خادمیاری داده است.

مدیر روابط عمومی دبیرخانه کانون‌ های خدمت رضوی اظهار داشت: هدف دیگر از برگزاری این برنامه آشنایی و ایجاد رابطه صمیمانه بین خادمیاران و یاوران رضوی سراسر استان بوده تا بتوانند هر چه بیشتر در راستای بالا بردن سطح خدمت به مردم مناطق مختلف شهر با هم همکاری کنند.

وی بیان کرد: فضای معنوی وصف ناپذیر صبح های چهارشنبه های امام رضایی باعث ایجاد شور و معرفت رضوی در خادمیاران شده است و حس حضور در صحن و حرم امام رضا(ع) را تداعی می‌کند.

خامسی پور در پایان گفت: از همه خادمیاران و یاوران رضوی دعوت می‌کنیم که با نظرات و حضور خود ما را در هر چه بهتر برگزار شدن برنامه ها یاری کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی