پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۴

گردهمایی ارکان کانون‌های تبلیغ دینی پنج شهر مازندران به میزبانی محمودآباد

گردهمایی منطقه‌ای کانون‌های تبلیغ دینی و مداحی پنج شهر استان مازندران به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، گردهمایی منطقه‌ای کانون‌های تبلیغ دینی و مداحی پنج شهر استان مازندران شامل شهرستان‌های نور، محمودآباد، آمل، فریدون کنار و بابلسر به میزبانی کانون تبلیغ دینی محمودآباد در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این گردهمایی که سررابط کانون تبلیغ دینی استان و ارکان کانون‌های تبلیغ دینی و مداحان پنج شهر یاد شده نیز در آن حضور داشتند، پس از صرف صبحانه امام رضایی، جلسه با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و سپس خیرمقدم‌گویی توسط حمیدرضا الله‌قلی‌تبار، مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحان شهرستان محمودآباد آغاز شد.

در ادامه برنامه تولایی سررابط استان برنامه‌های گردهمایی را اعلام کرده و طی سخنانی وظایف و اقدامات مهم کانون‌های تبلیغ را برشمرد و ضرورت اجرای دقیق و کامل این وظایف را یادآور شد.

همچنین در این جلسه با توجه به هجوم شبهات در فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای و شناختی دشمنان، بر اهمیت توجه ویژه به «جهاد تبیین» در فعالیت‌های تبلیغی و مداحی تأکید شد.

در پایان این گردهمایی دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌های یاد شده گزارش مختصری از عملکرد کانون‌های تابعه خود ارائه کرده و پیشنهاداتی را به منظور بهبود فعالیت‌های کانون‌های تبلیغ دینی و مداحی مطرح کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی