پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با هفته بسیج انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۰۲

برگزاری محافل خانگی قرآن در راین

جلسات خانگی قرآن کریم با عنوان «تلاوت نور با نسیم رضوی» در شهرستان راین و به برکت نام علی بن موسی الرضا(ع) در هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محافل خانگی قرآن در راستای اجرای طرح احیای جلسات سنتی خانگی قرآن کریم، با همکاری کانون خادمیاران رضوی شهرستان راین، کانون‌ مسجد جامع این شهر و با حضور مسئولین کانون ها و خادمیاران شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام عباس اسماعیل زاده، امام جمعه راین درحاشیه این مراسم گفت: کانون مسجد جامع راین، خادمیاران رضوی و بسیجیان در ادامه برنامه‌های آتش به اختیار و جهادی و در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به جلسات تلاوت و آموزش قرآن به عموم مردم جلسات دوره‌ای خانگی قرآن کریم را برگزار می‌کنند.
وی ادامه داد: این جلسات در طول سال در منازل قرآن دوستان، با محوریت تلاوت قرآن، تصحیح روخوانی، تفسیر و مفاهیم آیات الهی برگزار می شود.
حجت الاسلام اسماعیل زاده سابقه جلسات خانگی قرآن در شهرستان راین را سی سال عنوان کرد و افزود: محافل انس با قرآن به صورت هفتگی برگزار می شود و مراسم این هفته به مناسبت هفته بسیج و بیاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی