پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۵

گردهمایی پزشکان کانون سلامت آذربایجان شرقی برگزار شد

گردهمایی پزشکان خادمیار کانون های سلامت خدمت رضوی استان آذربایجان شرقی برای بررسی مسائل کانون های سلامت شهرستانی برگزار گردید.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، گردهمایی مسئولین کانون سلامت شهرستان های تابعه استان آذربایجان شرقی با شورای کانون سلامت استان در محل کلینیک سلامت استان برگزار گردید.
در این مراسم که با حضور شاکری دبیر استان، باقرپور معاون خدمت رضوی، فتحی معاون خادمیاری، فتاحی مسئول امور شهرستان ها برگزار شد با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام شروع شد.

 در ابتدای جلسه جعفر مجیدی، استاد بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مسئول کانون سلامت استان به ارائه گزارش عملکرد و تشریح عرصه های خدمتی خادمیاران کانون سلامت استان پرداخت و گفت: در کنار خدمات گسترده ای که توسط خادمیاران فوق تخصص و متخصص پزشکی، پرستاران و سایر عوامل پزشکی برای مخدومین و اقشار نیازمند جامعه انجام می گیرد، بزرگترین کاری که توسط کانون سلامت استان انجام گرفته راه اندازی کلینیک و درمانگاه سلامت استان در طبقه پایین مسجد الحسینی تبریز و اخذ مجوز کد ارجاع از بیمه سلامت استان برای پزشکان کانون سلامت به منظور تسهیل امور مخدومین و رضایتمندی بیشتر آن ها می باشد.
حمید باقرپور معاون کانون های خدمت رضوی استان نیز در ادامه جلسه با تشکر از جعفر مجیدی و پزشکان خادمیار کانون سلامت شهرستان ها و مرکز استان گفت: کانون سلامت استان صد و چهل و پنج خادمیار دارد که صد و شش نفر در تبریز و بقیه در سایر شهرستانها مشغول هستند و از این تعداد صد و شش نفر آقا و سی و شش نفر خانم هستند که خدمات رایگان به مخدومین ارائه می‌دهند.
شاکری دبیر کانون های خدمت رضوی استان نیز در آخر جلسه ضمن جمع بندی مطالب گفت: ما در کانون خدمت رضوی در مسیری افتادیم که مسیر امام رضایی است، ما را به نام امام رضا(ع) و منتسب به ایشان می دانند، مخدوم، پزشک کانون سلامت را پزشک امام رضا(ع) می شناسد و این امر مسئولیت شما پزشکان را سنگین تر می کند و باید دقت بیشتری در رسیدگی به درد و بیماری نیازمندان از خود نشان دهید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی