پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۱

برگزاری سه شنبه های مهدوی کانون مراغه در هفته بسیج

مهدی یاوران کانون خدمت رضوی روستای قره طاول مراغه در سه شنبه های مهدوی هفته بسیج را گرامی داشتند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، مراسم گرامی داشت هفته بسیج در سه شنبه های مهدوی کانون خدمت رضوی روستای قره طاول مراغه برگزار شد.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش صلوات خاصه، با حضور ساعدی جانشین فرمانده بسیج سپاه مراغه، بسیجیان، یاوران رضوی و مهدی یاوران نوجوان در محل کانون روستای قرطاول برگزار شد .
در ابتدای این مراسم بانو اکبری با مهدی یاوران عزیز در مورد فراوانی نعمت ها و آشنایی با نعمت های الهی در زمان ظهور امام زمان(عج) صحبت کرد و یاوران رضوی نوجوانان را پذیرایی کردند و با زمزمه و همخوانی دعای سلامتی امام زمان(عج) آرامش معنوی خاصی بر مراسم حاکم شد.
در ادامه مراسم ساعدی با بیان مطالبی در مورد مهدویت و تربیت نسل مهدوی و سیره زندگی نایبان خاص امام زمان(عج) با اشاره به هفته بسیج گفت: باید در هفته بسیج دلاورمردی های جوانان بسیجی کشور در مقاطع مختلف انقلاب و دفاع مقدس بیان شود و الان هم مثل ادوار مختلف انقلاب، ‌بسیج در همه حال و در هر وضعیتی آماده خدمت گزاری به مردم هست و هیچ وقت از میدان عمل پا پس نخواهد کشید.
در پایان مراسم توسط یاوران رضوی، لیلا سرمست و زهرا  قربان پور به تمامی یاوران مهدی پیکسل های مهدوی و مدادرنگی اهدا شد .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی