پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۳

برگزاری مراسم هفته بسیج توسط کانون بانوان شهرستان هریس

بانوان خادمیار کانون امور بانوان و خانواده شهرستان هریس مراسم هفته بسیج را برای بزرگداشت یاد شهدای بسیج برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، حوریه مدبر مسئول کانون امور بانوان و خانواده شهرستان برنامه های هفته بسیج کانون بانوان شهرستان هریس را تشریح کرد.
وی گفت: مراسم مهدی یاوران کانون امور بانوان و خانواده شهرستان هریس با همت بانوان خادمیار و با همکاری اولیاء مدرسه ابتدایی عفت در حضور دانش آموزان مدرسه برگزار شد.
مدبر افزود: این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش صلوات خاصه، آغاز گردید و سپس توسط مربی کانون خدمت رضوی برخی احکام دینی و مسائل شرعی از فروع دین برای دانش آموزان تشریح شد و در آخر به پرسش های دانش آموزان در زمینه های مختلف مذهبی و شرعی پاسخ داده شد.
وی اضافه کرد: در ادامه یکی از خادمیاران در بزرگداشت ایثارگری ها و رشادت های شهدای بسیج مطالبی بیان کرد و مراسم با دعا برای سلامتی آقا امام زمان(عج) خاتمه یافت.
مدبر اضافه کرد: خادمیاران کانون هریس مراسم دیگری روز پنج شنبه در جمع خواهران بسیجی به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در روستای نهران شهرستان برگزار کردند.
وی افزود: در این جلسه بانو زهرا کیایی مطالبی در خصوص مسائل روز و نقش بسیج در خدمت به اقشار مختلف مردم و رشادت و ایثارگری های بسیجیان در خدمات جهادی در اقصی نقاط کشور مطالبی به سمع حضار رساند و در آخر به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.
گفتنی است این مراسم با اهدای جوایز به حضاری که در مسابقه حضوری شرکت کرده بودند و با دعا برای سلامتی آقا امام زمان(عج) پایان پذیرفت .

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی