پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۳

نهج البلاغه شناسی به چهارشنبه های امام رضایی کانون الزهراء تبريز رسید

کانون الزهراء مسجد النبی آخونی تبریز چهارشنبه امام رضایی را در جمع خادمیاران و یاوران رضوی و بانوان امام رضایی برگزار کرد.

به گزارش آستان نيوز از آذربايجان شرقى، فاطمه آقازاده مسئول روابط عمومی كانون امور بانوان و خانواده الزهرا تبريز گفت: چهارشنبه هاى امام رضایی اين هفته کانون با حضور جمعى از خادمیاران و یاوران رضوى همزمان با هفته بسیج در محل كانون الزهرا واقع در مسجد النبى آخونى تبريز برگزارشد.
وی افزود: در ابتدای مراسم بعد از تلاوت آياتى از كلام الله مجيد، حاضرين صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام را به یاد حرم مطهر رضوی زمزمه و هم خوانی کردند و هم نوا با همديگر شعر شمس الشموس را جمع خوانی نمودند.
وی اضافه کرد: حاضرین در جلسه در ادامه دقايقى را در محضر نهج البلاغه بودند و استاد زنگ آبادى به بررسى حکمت ۴۶۵ حضرت امیر المومنین علیه السلام پرداخت و در مورد ارزش های والای انصار رسول الله(ص) بیان داشت که اهالی مدینه که پيامبر را با مال ها و جان هايشان يارى مى كردند دو ویژگی داشتند: ۱.داشتن ثروت ۲.بیان قاطع و بُران و اینکه اسلام از مردم خواست در زندگی دنیوی اول اقتصاد خوب و دوم زبان گویا برای دفاع از دین داشته باشند.
آقازاده افزود: مراسم با قرائت زیارت امین الله و دعا برای سلامتی آقا امام زمان(عج) خاتمه یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی