پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۳

برگزاری چهارشنبه امام رضایی کانون شهر باسمنج تبریز در منزل شهید

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهر باسمنج تبریز مراسم چهارشنبه های امام رضایی را در هفته بسیج در منزل شهید حسن پور عبدی برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، مراسم چهارشنبه های امام رضایی این هفته کانون خدمت رضوی شهر باسمنج از توابع تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی، هیات رزمندگان اسلام تبریز، گردان الرعد تخریب، مسئولین پادگان شهید تجلایی تبریز و پیشکسوتان جهاد و شهادت، فرماندهان پایگاه ها و حوزه امام مهدی(عج) باسمنج به همراه سایر مسئولین منطقه در منزل شهید حسن پور عبدی  برگزار گردید.
این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب وعشا و همزمان با سالگرد شهادت سردار حسن پور عبدی با  تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغاز و زیارت امین الله با نوای استاد شیرازی قاری بین المللی قرآن قرائت و همخوانی شد.
در ادامه مراسم حجت الاسلام  احمدی امام جمعه شهر باسمنج با اشاره به مقام و منزلت شهید از دیدگاه قرآن و ارج گذاشتن به ایثار و رشادت های بسیجیان و شهدای مدافع امنیت گفت: امروز همگان وظیفه دارند تا اسلام و انقلاب اسلامی، نظام ولایی را با همه توان نصرت نمایند و کوچکترین کوتاهی در پیشگاه خداوند متعال قابل بخشش نخواهد بود.
ذاکران اهل بیت در ادامه مراسم به یاد غربت شهدای بسیجی و مدافع امنیت به روضه خوانی و مرثیه سرایی پرداختند و حضار در هم نوایی با ذاکران عزاداری کردند و مراسم با دعا برای سلامتی آقا امام زمان(عج) خاتمه یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی