پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۳

دبیرستان خدیجه کبری شهرستان سراب چهار شنبه امام رضایی برگزار کرد

خادمیاران کانون امور بانون و خانواده شهرستان سراب چهار شنبه های امام رضایی این هفته را در دبیرستان خدیجه کبری(س) برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، امین شفاهی مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان سراب گفت: با لطف و توجه خداوند متعال و عنایت خاصه امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام چهارشنبه امام رضایی این هفته کانون امور بانوان و خانواده شهرستان با همت خادمیاران و با هماهنگی اولیای مدرسه در جمع دانش آموزان دبیرستان خدیجه کبری سلام الله علیها سراب برگزار شد.
وی افزود: این مراسم از ساعت دوازده تا مدت دو ساعت ادامه داشت و ابتدا نماز ظهر و عصر به جماعت با حضور دانش آموزان اقامه شد و سپس صلوات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا و سرود آمدم ای شاه پناهم بده پخش و توسط دانش آموزان همخوانی شد که حال و هوای امام رضایی در بین دانش آموزان جاری شد.
شفاهی اضافه کرد: در ادامه یکی از خادمیاران کانون بانوان با موضوع جهاد تبیین برای دانش آموزان مطالب مهمی ارائه کرد و از متن سخنرانی خود پرسش هایی مطرح نمود و به کسانی که پاسخ صحیح داده بودند متبرکات رضوی و کتاب اهدا شد. در آخر مراسم نیز از کسانی که در طول سال در نماز جماعت مدرسه شرکت فعال داشتند، تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی