پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۶

برگزاری ویژه برنامه هفته بسیج در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)  

همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه گرامیداشت این هفته در دانشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز در این مراسم که صبح امروز 6 آذرماه و با حضور دانشجویان و استادان بسیجی دانشگاه امام رضا(ع) در پردیس خواهران این دانشگاه برگزار شد، محمدرضا حسنی سعدی مدیر گلزار شهدای کرمان ضمن بیان خاطراتی از شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی فردی پرکار، متواضع، مردمدار، زاهد و با تقوا بود که به عنوان یک انسان نمونه همواره در راه دین و مردم مجاهدانه تلاش می‌کرد. او با تجربیاتی که از سال‌های 8 سال دفاع مقدس داشت، شرایط جنگ علیه داعش را مدیریت و گردان‌های مختلف همچون فاطمیون، زینبیون، حیدریون و... را سازماندهی کرد.
این همرزم شهید سلیمانی افزود: همه افراد با مذاهب مختلف مثل شیعه و سنی و کلیمی و ایزدی و... زیر ظلم داعش بودند که شهید سلیمانی مجاهدانه آن ها را از شر داعش نجات داد و امنیت را به منطقه برگرداند. وی افزود: همین وجود مؤثر شهید سلیمانی موجب شد تا دشمن دست به ترور او بزند و جهان اسلام را از حضور او محروم کند.
این خبر حاکی است، پخش کلیپ با موضوع شهدا و اغتشاشات اخیر و اجرای برنامه با محوریت شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی