پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۶

رزمایش بزرگ شکوه اقتدار بسیج با میزبانی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج رزمایش بزرگ «شکوه اقتدار بسیج» با میزبانی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، رزمایش بزرگ «شکوه اقتدار بسیج»  همزمان با پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) همراه با سخنرانی سرهنگ برزگر از یادگاران و راوی دفاع مقدس و پخش زنده سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان از حسینیه امام خمینی(ره) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
در این رزمایش شرکت‌کنندگان با شعارهای انقلابی و حماسی با منویات مقام معظم رهبری و اهداف و آرمان‌های انقلاب‌ اسلامی تجدید بیعت کردند و انزجار خود را از دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به خصوص آمریکا، اسرائیل غاصب و فتنه‌گران وابسته به استکبارجهانی ابراز داشتند.
سرهنگ برزگر در این رزمایش گفت: ایمان قوی و عمل صالح و تبعیّت از امام و رهبری از عواملی است که تا امروز سبب پیروزی و اقتدار بسیجیان شده است.
وی با اشاره به اینکه پایداری انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و جایگاه رهبری است، ابراز کرد: امروز اغتشاشگران در برابر اقتدار نظام همانند یخ آب می‌شوند. این خبرحاکی است در این مراسم از بسیجیان برتر و فعال گردان‌ها با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی