پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در راستای اجرای رسالت خدمت رسانی به مناطق محروم صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۰۶

حضور کاروان جهادی میقات‌الرضا(ع) در روستای محروم مهدی آباد طبس

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) گفت:  کاروان جهادی میقات الرضا(ع) وابسته به این آستان مبارک در راستای اجرای رسالت خدمت رسانی به روستای محروم مهدی آباد طبس اعزام شد.

مهدی قاسم زاده در گفت و‌گو با آستان نیوز، گفت: در طی هفته بسیج کاروان جهادی میقات الرضا(ع) وابسته به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در راستای اجرای رسالت خدمت رسانی به روستای محروم مهدی آباد طبس  اعزام و خدماتی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، درمانی و ساختمانی به خانواده‌های کم برخودار ارائه شد.

قاسم زاده برپایی ایستگاه کودکان و نوجوانان، بیان احکام و سخنرانی از جمله فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در روستای مهدی آباد برشمرد.

وی افزود: در این دوره در حوزه عمرانی نیز  به همت کاروان جهادی میقات خدماتی در بخش‌های، موزاییک کاری، سیمانکاری و رنگ آمیزی منازل خانواده‌های کم بضاعت این روستا انجام شد.

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با اشاره به فعالیت‌های‌اجتماعی صورت گرفته در این روستا، تصریح کرد: برگزاری جلسه مشاوره خانواده به صورت عمومی و تخصصی، ویزیت رایگان بیماران نیازمند،  توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر در بین خانواده‌های کم بضاعت روستا و ... از دیگر خدمات انجام شده توسط کاروان جهادی میقات الرضا در روستای مهدی آباد بود.

 قاسم‌زاده گفت: خدمات ارائه شده در این روستا به همت کاروان میقات الرضا و با مساعدت ناحیه مقاومت بسیج، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره اوقاف و امور خیریه و شورای اسلامی روستای مهدی آباد انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی