پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۵

دیدار خادمیاران با خانواده سرافرازان تاریخ ایران در قائم شهر

خادمیاران رضوی قائمشهری به دیدار خانواده شهید آذرنگ رفتند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، به همت کانون خدمت رضوی امور شهدای شهرستان قائم شهر جمعی از خدمتگزاران امام مهربانی به دیدار خانواده گرانقدر شهید وجیه الله آذرنگ که از شهدای مدافع وطن بود رفتند و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید از خانواده او قدردانی کردند.

به گفته برادر شهید، پاسدار شهید وجه الله آذرنگ از گردان مهندسی رزمی لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا مازندران بود که ۲۱ آبان امسال در حین پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و نیز در راه دفاع از آسایش و امنیت مردم، در منطقه شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پدر بزرگوار شهید در این دیدار با بیان خصوصیات بارز شهید گفت: این شهید علاوه بر داشتن انضباط در امور زندگی، بسیار رازدار هم بود و از محل کار و خدمات خود هرگز سخنی به زبان نمی آورد.

وی افزود: مهربانی و مردم داری و خدمت به همنوعان از منش های شاخص شهید بود و دو فرزند پسر از این شهید به یادگار مانده است.

حجت الله نوروزیان مسئول کانون خدمت رضوی امور شهدای شهرستان قائم شهر هم با بیان ارزش والای مقام شهدا و خانواده  معززشان، گفت: شهید، کلیدواژه ای است که بسیاری از کلمات را معنا و مفهوم می بخشد و جاذبه ای دارد که تفکرات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را به خود جذب می کند.

در این دیدار صمیمی، از سوی خدمتگزاران امام مهربانی، بسته متبرک رضوی به خانواده شهید تقدیم شد.

گفتنی است پیکر شهید آذرنگ در زادگاهش روستای کوهستانی کارمزد بخش زیراب سوادکوه در گلزار شهدای امامزاده حسن(ع) به خاک سپرده شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی