پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۵

شمیم رضوی در دبیرستان بشارت بابل پیچید

خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل با حضور در دبیرستان دخترانه بشارت این شهرستان معنویت فضای بارگاه رضوی را به دانش آموزان هدیه دادند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، با حضور خادمیاران و یاوران رضوی کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی برنامه صبحگاهی دبیرستان با تلاوت قرآن توسط شاکری مداح خادمیار امام رضایی خدمت رضوی آغاز شد و در ادامه شاکری پس از اجرای صلوات خاصه و خواندن زمزمه های «ای صفای قلب زارم»، دقایقی با مدح سجایای امام رئوف(ع) دل های جمع را حواله صحن و سرای امام رضا(ع) کرده و در این حال و هوای ملکوتی، اشک اشتیاق و ارادت بر چشمان خادمیاران و حاضرین مراسم نقش بست و از امام رضا(ع) توفیق خدمت به اهل بیت به خصوص درگاه امام مهربانی را طلب کردند.

حجت الاسلام اکبری از اعضای کانون به نیت امام رضا(ع) نیز درباره نقش ایشان در امر تحقق اصل مهدویت و وظیفه نسل آینده شیعه دوازده امامی در ظهور امام زمان(عج) سخنرانی کرد.

در ادامه مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی با بیان مطالبی پیرامون سبک و سیره رضوی و الگوپذیری از زندگی امام رضا(ع)، گزارشی از مجموعه فعالیت ها و برنامه های عقیدتی و فرهنگی پیش روی کانون برای نوجوانان و جوانان بیان داشت و از دانش آموزان علاقه مند به خدمت در درگاه رضوی دعوت به همکاری کرد.

در این مراسم بسته های فرهنگی متبرک امام رضایی شامل کارت صلوات خاصه امام رضا(ع) و نبات متبرک حرم رضوی به مدیر و اعضای دبیرستان اهدا شد و دختران این دبیرستان با عطر اسپند، روز تحصیلی خود را با عطر رضوی آغاز کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی