پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۷

جزئیات آزمون استخدامی آستان قدس رضوی 

معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی گفت: به منظور جذب نیروهای کارآمد با تحصیلات تکمیلی، آزمون استخدامی آستان قدس رضوی در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش آستان نیوز، علی اکبر عصارنیا، معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی ضمن اشاره به بازنشستگی برخی از نیروهای آستان قدس رضوی اظهار داشت: به منظور جذب نیروهای کارآمد با تحصیلات تکمیلی، آزمون استخدامی آستان قدس رضوی در دی ماه سال جاری در راستای  جذب نیروی توانمند و شایسته در یک بستر رقابتی و عادلانه برگزار خواهد شد.
وی افزود: در مجموع١٢٠ نفر از طریق آزمون و طی مراحل مصاحبه و گزینش از دارندگان مدارک تحصیلات تکمیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری جذب خواهند شد که از این تعداد 10 نفر نیروی خانم با مدرک کارشناسی متناسب با مشاغل خاص خواهران جذب می شوند و به جز این ده نفر، در سایر رشته ها خواهران واجد شرایط خواهند شد.
معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در رشته هایی که الزام به داشتن مدرک کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد موارد آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی انجام می شود و در رشته های نیازمند به مدرک کارشناسی تنها آزمون عمومی برگزار خواهد شد. 
عصارنیا ادامه داد: به جزء مدارک تحصیلی، وضعیت تاهل و ساکن مشهد بودن بودن از الزامات است. مرحله اول آزمون کتبی است که در این مرحله سه تا ۵ برابر ظرفیت اعلام نتیجه می شود و پس از آن مصاحبه حضوری صورت می گیرد. در مرحله مصاحبه امتیازاتی را برای رتبه‌های برتر کنکور و نخبگان، خانوده معظم ایثارگران، طرح جوانی جمعیت و افرادی که قبلا سابقه همکاری با آستان قدس رضوی را دارند در نظر گرفته شده است.
معاون سرمایه انسانی آستان قدس رضوی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از شرایط عمومی ثبت نام، زمان، نحوه و مراحل ثبت نام، رشته‌های تحصیلی مورد پذیرش، مواد آزمون عمومی و تخصصی، نحوه دریافت کارت آزمون و ... می‌توانند به سایت azmoon.razavi.ir مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی