پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۶

نقاشی لبخند خادمان بر لب های فرزندان کم برخوردار بابلی

به همت اعضاء کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل در روز بسیح مستضعفین طی یک اقدام زیبا و خداپسندانه تعدادی کتاب آموزشی و اسباب بازی و لباس گرم تهیه و به کودکان نیازمند این شهرستان اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، در راستای فعالیت کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل در مناطق محروم و به مناسبت فرارسیدن فصل سرما، اعضا کانون جوانان و نوجوانان با کمک جمعی از خیرین شهرستان در روز بسیج مستضعفین، آستین مهر و همت بالا زده‌ و با الگو گرفتن از کرامت ومهربانی امام رضا(ع) به کودکان نیازمند، مهر همدلی را با خدمت رضوی همراه کردند.

خادمیاران رضوی جهت تهیه چند جفت کاپشن و کفش و تعدادی اسباب بازی و کتاب داستان جهت استفاده فرزندان در نواحی محروم این شهرستان اقدام کردند.

همچنین خادمیاران رضوی بابل با اهدای این وسایل به کودکان کم برخوردار در یک فضای کریمانه که عزت کودکان حفظ شود؛ کرامت و رأفت رضوی را همراه با مهربانی و دل فرزندان این شهرستان، سرشار از عشق و مهر رضوی کردند.

جعفرزاده دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل در این باره گفت: تمام فرزندان این سرزمین حق دارند که بازی کنند و اوقات شاد و مفرحی را با وسایل مورد علاقه خود بگذرانند و نباید حسرت داشتن یک لباس گرم در دل این فرزندان بماند. چه‌ بسا این اسباب بازی‌ها و لباس گرم گاهی به کودکان نیازمندی اهدا خواهد شد که آرزوی داشتن آن را مدت ها در سر پرورانده اند.

وی افزود: فراهم کردن دسترسی همه کودکان به وسایل تفریحی و رفاهی و پوشش مناسب، باید یکی از دغدغه‌های خیراندیشانه‌ خادمیاران رضوی باشد که در پناه ولی نعمتمان آقا امام رضا(ع) به راحتی می توانند بدان جامه عمل بپوشانند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی