پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۷

برگزاری دوره توانمندسازی رسانه ای خادمیاران اصفهان

مسئول کانون خبر و فضای مجازی استان اصفهان در خصوص برگزاری دوره توانمندسازی رسانه ای خادمیاران اصفهان گفت: حوزه خادمان رسانه ای امام رضا(ع) برای توانمندسازی خادمان در حوزه رسانه ای، اقدام به برگزاری دوره های خبرنویسی، عکاسی و گرافیک کرده است.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مهدی ستوده در ادامه با تاکید براینکه این دوره‌ها به منظورارتقاء سطح علمی و تخصصی خادمیاران برگزار می‌شود گفت: این دوره‌ها رایگان و با حضور اساتید مجرب به صورت  وبینار برگزار می شود.
وی در ادامه تاکید کرد: خادمیاران فرصت دارند تا دهم آذرماه اطلاعات خودشان را در قالب یک فایل تکمیل و برای دبیر آموزش خادمیاران ارسال کنند.
مسئول کانون خبر و فضای مجازی استان اصفهان، تاکید کرد: به محض ثبت نام و بررسی سطح افراد متقاضی، دوره ها به صورت مبتدی و حرفه ای برای خادمیاران برگزار خواهد شد.
بنا به گفته ستوده سقفی برای ثبت نام وجود ندارد و امکان ثبت نام برای همه خادمیاران وجود دارد تا در مهلت تعیین شده با پر کردن فرم اعلام شده و ارسال آن به دبیرخانه در این دوره شرکت کنند.
وی در ادامه بیان داشت: خادمیاران می توانند با ورود به لینک زیر http://esfahanrazavi.ir/kargah  و تکمیل فرم در این دوره ثبت نام کنند. با تکمیل روند ثبت نام کنندگان، دوره توانمندسازی رسانه ای خادمیاران در انتهای آذرماه برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی