پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۸

برگزاری جشن روز دانشجو در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

در آستانه روز دانشجو، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) مراسم جشن ویژه دانشجویان واحد برادران برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این مراسم عصر امروز هفتم آذرماه، در محل سالن همایش‌های شهید فخری‌زاده واحد برادران دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، برگزار شد.تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید آغازین بخش این مراسم بود و در ادامه ضمن قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و نمایش نماهنگ امام رضا(ع) و قهرمان من، این جشن با برنامه‌های جذاب و مفرح ادامه یافت.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان این دانشگاه گفت:  ۱۶ آذر در کشورمان روز دانشجو نامگذاری شده است و در واقع این روز، به یاد ۳ دانشجویی است که در اعتراض به دیدار رسمی نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا با شاه پهلوی آن هم چندی پس از کودتای ننگین آمریکایی ۲۸ مرداد، توسط رژیم ستمشاهی به شهادت رسیدند.
دکتر مهدی اصفهانی، ابراز کرد: دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) امسال نیز همانند سال‌های گذشته برنامه های متعددی را به مناسبت روز دانشجو پیش‌بینی کرده است که امسال به دلیل تقارن روز دانشجو با ایام دهه فاطمیه تصمیم بر آن شد این مراسم زودتر و قبل از این ایام برگزار شود.
اصفهانی در ادامه برگزاری مسابقات عکاسی، داستان‌نویسی، سیمرغ سخن با هدف تربیت مجری توانمند، دانشجو در جایگاه مسئولان، مسابقات فرهنگی، اردوهای تفریحی و... را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده این دانشگاه ویژه روز دانشجو برشمرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین فیض‌آبادی، استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم، عنوان کرد: خداوند گوهرهای ارزشمندی را در وجود انسان قرار داده است که باید آنها را بشناسیم و قدر خود را بدانیم.
وی ابراز کرد: انسان می‌تواند مانند حضرت مریم، حضرت یوسف و سردار شهید قاسم سلیمانی نزد خداوند متعال عزیز شود اگر می‌خواهیم نزد خدا عزیز باشیم باید ایمان داشته باشیم زیرا بالاترین ارزش انسان ایمان و از مصادیق ایمان نماز است.
فیض‌آبادی ادامه داد: نماز باید خاشعانه، اول وقت و با حضور قلب باشد زیرا در محضر خدا بودن آدابی دارد.
وی تصریح کرد: بخشنده بودن و داشتن روحیه بخشندگی ویژگی دیگری است که انسان در صورت برخورداری از آن نزد خداوند و مردم عزیز می‌شود.
شایان ذکر است، اجرای طنز، برگزاری مسابقه، قرعه‌کشی و اهدای جوایز، نماهنگ سردار دل ها، مداحی و اجرای تئاتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی