پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۹

مرور «آخرین روش‌های تشخیص و درمان بیماری‌های قلب و عروق» در بیمارستان رضوی

بیمارستان فوق تخصصی رضوی وابسته به بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، سمینار «مروری بر آخرین روش‌های تشخیص و درمان در بیماری‌های قلب و عروق» را در این بیمارستان در مشهد برگزار می‌کند. 

به گزارش آستان نیوز، این سمینار تخصصی با حضور جمعی از جراحان و متخصصان قلب و عروق، فوق متخصصان قلب کودکان، متخصصان بیهوشی و مراقبت‌های ویژه، جمعه ۱۱ آذر ماه جاری در آمفی تئاتر بیمارستان رضوی برپا خواهد شد. این سمینار برای شرکت‌کنندگان دارای امتیاز بازآموزی نیز است. 
مروری بر آخرین گایدلاین‌های هایپرلپیدمی و هایپرتنشن، تازه‌های درمان حمایتی در جراحی قلب، جدیدترین داروهای آنتی آریتمیک موجود در ایران، تکنیک‌های نوین در درمان‌های اینترونشن قلب کودکان، آخرین درمان‌های نارسایی قلب، درمان‌های ضدانعقاد، درمان PVC، درمان AF و آمبولی ریه، از جمله محورهای این سمینار است. 
شایان ذکر است، هر ساله نشست‌ها، کارگاه‌ها و سمینارهای متعدد علمی- تخصصی در رشته‌های مختلف پزشکی به ویژه در حوزه قلب و عروق توسط بخش آموزش و پژوهش بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی