پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۹

آغاز مسابقه «تربیت اقتصادی» ویژه دانش آموزان دوره‌های پایه مدارس امام رضا(ع) 

اولین مرحله مسابقه «تربیت اقتصادی» با موضوع شناسایی مقدماتی تفاوت‌های «نیاز و خواسته» به همت پژوهش‌سرای امام رضا(ع) متناسب با نوآموزان دوره‌های پایه مدارس امام رضا(ع) آغاز شد. 

به گزارش آستان نیوز، از سال گذشته تحصیلی و نیز در دوره تابستان، پژوهشسرای امام رضا(ع) با هماهنگی بنیاد فرهنگی رضوی اقدام به تشکیل سلسله جلسات آموزشی تربیت اقتصادی ویژه اولیای دانش آموزان واحد ابتدایی 2 امام رضا(ع) کرد. 

مسابقه «تربیت اقتصادی» در راستای جشنواره دانش آموزی جابر بن حیان و نیز تکمیل و تداوم جلسات آگاهی بخشی پیشین، به منظور انتقال مفاهیم مقدماتی اقتصادی به صورت ناخودآگاه به همه دانش آموزان دوره پیش دبستانی، دوره اول و دوم ابتدایی مدارس امام رضا(ع) تدارک دیده شده و آنها می‌توانند از تاریخ پنجم تا ۲۰ آذرماه در آن نام نویسی کنند. 
شرکت‌کنندگان در مسابقه باید در وهله اول ویدئوهای آموزشی را در نشانی آپارات https://b2n.ir/aparat_pajooheshsara مشاهده کنند که موضوعات در قالب بازی و انیمیشن ارائه شده است. دو ویدئو نیز با عناوین «تربیت اقتصادی 1و2» در این نشانی ویژه والدین بارگذاری شده تا در مسیر تربیت مالی به کودکان خود کمک کنند. سپس به سوالات آزمون در نشانی «پرس لاین» پاسخ دهند. 
شایان ذکر است، مرحله دوم و سوم این رقابت نیز در ادامه پیش بینی شده که به زودی برگزار خواهد شد. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی