پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۹

تجلیل خادمیاران رسانه‌ای از پرستاران دارالشفاء امام(ع) 

در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، جمعی از خادمیاران رسانه‌ای حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور در درمانگاه دارالشفاء امام(ع) از پرستاران مشغول به خدمت در این مجموعه درمانی تجلیل کردند.

به گزارش آستان نیوز، سید علی موسوی؛ مسئول حوزه خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) در حاشیه تجلیل از پرستاران دارالشفاء امام(ع)، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با اشاره به اینکه پرستاران با الگوگیری از دختر امیرالمومنین(ع) صبر، ایثار، فداکاری و محبت را سرلوحه کار خویش قرارداده‌اند، گفت: پرستاران در سخت ترین شرایط جامعه همچون دوران کرونا وفاداری خود را به ملت ایران ثابت و با تمام قوا برای نجات جان هم‌میهمان خود تلاش کردند.
وی با تاکید بر اینکه شغل پرستاری جزو مشاغل بسیار طاقت‌فرسا کشورمان است، افزود: حقیقتا تحمل ناله‌های حاصل از درد بیماران، فضای آلوده اتاق بیماران، رسیدگی به حال بیماران در طول شبانه روز و دوری از خانواده در اوقات شیفت شب و ... اشتغال در این شغل را برای هر کسی سخت می‌کند اما پرستاران ما با مدد حضرت امام رضا(ع) و حضرت زینب(س) بر این شرایط فائق می‌آیند و علاوه بر پرستاری، با سخنان امیدوار کننده به بیماران روحیه می‌دهند.
مسئول حوزه خادمان رسانه‌ای امام رضا(ع) با بیان اینکه پرستاری از بیماران در دارالشفاء امام(ع) با پرستاری از بیماران در سایر مراکز درمانی بسیار متفاوت است، تصریح کرد: اغلب بیماران با نیت شفا از امام رضا(ع) به دارالشفاء مراجعه می‌کنند از همین رو شما پرستاران به عنوان سفیران سلامت رضوی با کرامت و عنایت ویژه به درمان زائران و مجاوران بیمار می‌پردازید تا بیماران با رضایت و خشنودی کامل درمان شوند.
موسوی خاطرنشان کرد: امیدوارم روز به روز عنایت امام رضا(ع) و عمه بزرگوار‌ایشان شامل حال شما پرستاران بشود و انشاءالله خداوند تبارک تعالی هر روز بر توفیقات شما بی‌افزاید.
گفتنی است؛ در پایان این دیدار، بسته‌های متبرک رضوی از سوی خادمیاران رسانه‌ای به پرستاران دار الشفاء امام(ع) با هدف تقدیر و تشکر از  زحمات خالصانه آن‌ها، اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی