پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون خدمت رضوی خانواده استان کرمان انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۰۳

برش و دوخت رایگان چادر مشکی بانوان و دختران در چهارشنبه های امام رضایی

همزمان با چهارشنبه های رضوی و روز زیارتی حضرت رضا علیه السلام ویژه برنامه ای در مسجد جوادالائمه شهرک سیدی کرمان در قالب کارگاه آموزشی با موضوع "زندگی به سبک رضوی" و همچنین ارائه خدمات کانون های تخصصی در قالب نمایشگاه رواق خدمت برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حلیمه زمانی، مسئول کانون خدمت رضوی خانواده گفت: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ترغیب نسل جوان به پوشش اسلامی و فاطمی در یک طرح ابتکاری چادر مشکی بانوان و دختران حاضر در مراسم به صورت رایگان برش داده و دوخته شد.
زمانی افزود: یکی از کارهای فرهنگی، تبلیغی کانون خدمت رضوی خانواده «برگزاری کارگاه های آموزش زندگی به سبک رضوی » می باشد که با هدف ترویج فرهنگ رضوی در خانواده اجرا می‌شود.
وی، مشاوره و حمایت از زوج‌های جوان را یکی از برنامه‌های اصلی این کانون ذکر کرد و گفت: در این طرح زوج‌های جوان که حداکثر یک سال از ازدواجشان گذشته باشد در طرح شرکت کرده و به مدت ۳ سال از برنامه‌های این طرح استفاده می‌کنند.
زمانی اهدای جهیزیه را از دیگر اقدامات این کانون برشمرد و بیان داشت: تا کنون با مشارکت بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و کمک خیرخواهانه خیرین و تلاش خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده جهیزیه ها در قالب کالاهای اساسی تهیه و تحویل خانواده‌ها شده است.
شایان ذکر است که این برنامه برش رایگان چادر با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و حجاب در جامعه اسلامی هر هفته در چهارشنبه های امام رضایی در مساجد کرمان انجام خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی