پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۸

تجلیل خادمیاران رضوی از خانواده ایثارگر بابلی

به مناسبت تجلیل از مقام ایثارگران جمعی از خادمیاران بابلی کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده با خانواده جانباز ۷۰ درصد سید خلیل هاشمی و برادر شهیدش سید مصطفی هاشمی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت و کانون بانوان و خانواده بابل با حضور در منزل خادمیار رضوی جانباز ۷۰ درصد سید خلیل هاشمی و برادر شهیدش سید مصطفی هاشمی دیدار کردند و از ایشان و خانواده محترمشان تجلیل و تقدیر به عمل آوردند.

گنجی مسئول کانون ایثار و شهادت ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای والامقام از ایثار و فداکاری جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

مراسم با مداحی و صلوات خاصه امام مهربانی ها  همراه بود و سپس برادر شهید سید خلیل هاشمی جانباز ۷۰ درصد از خاطرات و نحوه شهادت برادر شهیدش سید مصطفی هاشمی مطالب مفید و ارزنده‌ای برای  خادمیاران رضوی ارائه نمود.

شهید سید مصطفی هاشمی در سال ۱۳۴۷/۱۱/۱۰ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۱۳۶۷/۱/۱۳ در عملیات والفجر ۱۰ در منطقه خرمال بر اثر اصابت ترکش به بدن و صورت و گردن به فیض شهادت نائل شد و در گلزار شهدای معتمدی بابل در خاک آرمید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی