پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۸

برگزاری سومین مجمع عمومی خادمیاران رضوی در فریدون کنار

سومین مجمع عمومی خادمیاران با حضور مدیر کانون خدمت رضوی استان مازندران در روستای مهلبان فریدون کنار برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، سومین جلسه مجمع عمومی خادمیاران رضوی با حضور باقرزاده نماینده مردم فریدون کنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی، امام زاده دبیر کانون خدمت رضوی استان مازندران و جمع پرشور خادمیاران رضوی در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای مهلبان برگزار شد.

امام‌زاده دبیر کانون های خدمت رضوی استان مازندران در این مراسم پیرامون کرامات و مقام و منزلت امام رضا(ع) نکاتی را مطرح کرد و با اشاره به خدمت رسانی خادمان رضوی دراستان مازندران گفت: فعالیت کانون در شهرها و روستاهای مازندران طی سال با اجرای برنامه های  متنوع در حال انجام است و بر اساس ارزشیابی های مستمر کارشناسان ستاد فعالیت کانون ها دربیشتر شاخص ها خوب ارزیابی شده است .

دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران، خادمان را مروجان فرهنگ امام رضایی دانست و از زحمات همه خدمتگزاران در کانون رضوی فریدون کنار نیز قدردانی کرد و افزود: خدمت صادقانه و خالصانه  امام رضایی دارای اجر معنوي است و در واقع خادمیاران با خدا معامله‌ می کنند.

در ادامه مراسم، مهدی آزادی کناری دبیر کانون های خدمت رضوی فریدون کنار هم فعالیت کانون‌های محله‌ای را مهم دانست و گفت: فعالیت مستمر خادمیاران با قوت تمام در سطح محلات  شهرستان درحال برگزاری است .

گفتنی است خادمیاران رضوی فریدون کنار قبل از آغاز مراسم مجمع با حضور در گلزار شهدای روستای مهلبان، مزار این شهیدان والامقام را عطرافشانی کرده و با شهدا تجدید بیعت کردنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی