پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

هم زمان با شب ولادت حضرت زینب(س) انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۰۹

دیدار خادمیاران رضوی کرمان با خانواده شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده

هم زمان با شب ولادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) جمعی از خادمیاران رضوی کرمان با حضور در منزل شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده با مادر و خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ در این دیدار حجت الاسلام محمدحسین حجتی، مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم جان و مال خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا کردند که اقدام بسیار بزرگی است و نزد خداوند اجر عظیمی دارد اظهار داشت: شهادت، مفهوم بلندی است و مقام شهید در نزد خداوند بسیار ارزشمند است که حتی تصور هم نمی شود کرد .
وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و اعمال و رفتار ما را خواهند دید، گفت: شهید حق شفاعت دارد نه تنها از اقوام و خانواده اش بلکه برای همه افراد دیگر حق شفاعت دارد.
در این دیدار مادر شهید لنگری زاده با از خوشحالی از حضور خادمین بارگاه منور حضرت رضا علیه السلام گفت: غلام رضا هدیه امام هشتم بود و به همین خاطر او را نذر امام کرده بودم و خوشحالم که در مسیر دفاع از اهل بیت(ع) به شهادت رسید.
مادر شهید لنگری زاده همچنین به بیان خاطرات و کرامات این شهید مدافع حرم پرداخت و گفت: بعد از شهادت غلام رضا برای عاقبت به خیری همه جوان ها مثل بچه های خودم دعا می کنم.
شایان ذکر است که این دیدار به همت کانون خدمت رضوی خانواده و با حضور مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان کرمان، مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان، مسئول کانون خانواده و جمعی از خادمیاران رضوی انجام شد. در این دیدار پرچم متبرک گنبد مطهر و قرائت صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام زینت بخش این مجلس و محفل بود.
بر اساس این گزارش شهید غلام رضا لنگری زاده شهید مدافع حرم سال ۱۳۶۵ در کرمان دیده به جهان گشود و سال ۱۳۹۶ در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی