پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۵

برگزاری روضه خانگی رضوی همراه با سفره نذری در هریس شبستر

محفل روضه رضوی کانون محله ای عقیله خدرالرساله روستای هریس این هفته به استغاثه و گریه بر فراق و غیبت امام عصر(عج) مزین شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، بانوان خادمیاران کانون عقیله خدرالرساله خدمت رضوی روستای هریس شهرستان شبستر در محل مسجد جامع روستا دور هم جمع شدند و در فراق مولایشان حضرت اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به دعا و راز و نیاز پرداختند.
خادمیاران این کانون به مدیریت رباب حاج عباسی برای سلامتی و تعجیل در ظهور جلوه خدا در زمین، وسیله پیوند بین زمین و آسمان، مهدی زهرا سلام الله علیها، این هفته دعای ندبه را در میان جمع زمزمه و هم خوانی کردند و برای سلامتی اش دعای فرج سر دادند.
مراسمی که در حضور جمعی از بانوان رضوی در مسجد جامع  روستای هریس برگزار شد با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و با سلام و صلوات بر ائمه  اطهار و شهدای اسلام همراه بود و هم نوایی جمعی صلوات خاصه حضرت علی بن الموسی الرضا(ع) که با  دلی اکنده از شوق زیارت به سمت خراسان  قرائت  گردید صفا و معنویت مجلس را دو چندان کرد و قرائت بند بند دعای ندبه با صدای گرم عباسی ذاکر اهل بیت  و همراهی بانوان با او دل ها را جلا بخشید و موجب نورانیت قلدب شد.
این مراسم پر فیض و معنوی با سفره پذیرایی نذری صبحانه همراه بود که حضار با کره، مربا، خرما، پنیر، چای، نان مخصوص محلی پذیرایی و از خوان لطف و کرم اهل بیت علیهم السلام بهره‌مند شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی