پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۵

نشست امام رضایی کانون تسوج شبستر در هفته بسیج

خادمیاران و یاوران رضوی کانون بانوان و خانواده شهر تسوج شبستر در نشست امام رضایی خود هفته بسیج را گرامی داشتند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، کانون محله ای رقیه بنت الحسین(س) شهر تسوج  شبستر محفل و نشست امام رضایی خود را همسو با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی خادمیاران و یاوران رضوی کانون قرار داده است.
در نشست این هفته خادمیاران کانون تسوج که به مدیریت مینا سلاخی و همزمان با هفته بسیج مستضعفین برگزار شد در جهت ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج، یکی از رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس شهر تسوج به نقل خاطراتی از رشادت و ایثارگری بسیجیان پرداخت.
مراسم و محفل خاطره گویی از دوران دفاع مقدس با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد سپس بانوان رضوی به رسم همیشگی صلوات خاصه را با دل جان قرائت کردند و برای شادی روح امام امت، شهدای اسلام و شهدای اخیر بسیجی  فاتحه ای قرائت کردند و در ادامه به خاطرات میهمان این برنامه گوش جان سپرده اند.
اسد زندیه رزمنده دوران دفاع مقدس با  قبول دعوت مدیریت کانون خدمت رضوی با حضور در جمع بانوان رضوی با اذعان به اینکه در تمامی عملیات ها مورد عنایت و توجه ویژه اهل بیت بخصوص سلطان خراسان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام بودند به بیان خاطرات خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی