پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۶

برپایی میز خدمت سلامت به مناسبت هفته بسیج در سراب

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، میز خدمت جهادی سلامت توسط خادمیاران کانون سلامت و کانون بانوان و خانواده سراب برپا گردید.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جمیله رستم زاده عضو شورای مرکزی کانون سلامت و مسئول کانون بانوان و خانواده شهرستان سراب گفت : با توجه به رسالت کانون موضوعی سلامت و بانوان رضوی سراب در جهت کنترل سلامتی و درمان بیماران و برای اینکه بتوانیم این خدمت را رایگان به مخدومان ارائه کنیم  میز خدمت جهادی سلامت رضوی توسط اکیپ کانون سلامت و کانون خانواده و بانوان سراب در محل مصلی اعظم امام خمینی (ره) بر پا گردید.
وی افزود: اکیپ سلامت با برپایی میز خدمت جهادی با ویزیت، تست قند، کنترل فشار خون و اهدای داروی رایگان از ساعت 11 صبح تا ساعت 14:30 عصر در خدمت مردم خداجو و مومن سراب در مصلای اعظم نماز جمعه‌ بود.
رستم زاده اقدامات انجام یافته در طول اردو را چنین برشمرد: ویزیت رایگان پانزده مورد، اندازه گیری فشار خون چهل و پنج نفر، تست قند خون پانزده نفر، تحویل داروی رایگان بیست مورد و جمعا  به حدود ۹۵ نفر خدمت سلامت در این کار امام رضایی انجام گرفت.
وی در آخر همکاران  میز سلامت جهادی این روز را، بانو قنبرزاده به عنوان پزشک و بانوان حنیفه پور، متعجب به عنوان همراه پزشک ذکر کرد و گفت: در ضمن هر هفته داروهای بلااستفاده و سالم در منازل، در محل نماز جمعه توسط کانون سلامت و بانوان و خانواده جمع آوری می گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

هر رأی، خط بطلانی بر نقشه‏‌های شوم و امیدهای واهی دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی هر رأی را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران و موجب تبدیل‌ امید‌های واهی بدخواهان به یأس دانست.

تلویزیون اینترنتی