پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۰

برگزاری مراسم میلاد حضرت زینب(س) در محمودآباد

همزمان با چهارشنبه های امام رضایی و در شب میلاد باسعادت حضرت زینب(س) مراسم قرائت زیارت امین‌الله در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، در مراسم امام رضایی و شب میلاد باسعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری(س) طبق روال هشتم هر ماه مراسم قرائت زیارت امین‌الله به همت خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از خادمیاران محمودآبادی به همراه اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پس از قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط قاری خادمیار عادل تقی‌پور، حجت الاسلام قهرمانی سرپرست دفتر نظارت شورای نگهبان محمودآباد در سخنانی جلوه‌هایی از اخلاق و سیره رضوی را برشمرد و به تفسیر فرازهایی از زیارت امین‌الله پرداخت.

در ادامه این مراسم پس از پذیرایی مختصر از حاضران، قرائت زیارت امین‌الله و مولودی ولادت حضرت زینب(س) توسط ذاکر اهل‌بیت(ع)، صاحب قربانی انجام شد و علاوه بر ایجاد حال و هوایی امام رضایی، فضای مراسم با نام و یاد حضرت زینب(س) عطرآگین شد.

در پایان مراسم نیز همه حاضران هم‌نوا با خادمان امام رئوف(ع) نوای دلنشین «ای صفای قلب زارم...» را زمزمه کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی