پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت خادمیاران رضوی انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۰

حرکت کاروان شادی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) در محله میرکلای بابل

همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری(س) حرکت کاروان شادی با برنامه های شاد و متنوع ویژه شهروندان محله میرکلای بابل توسط خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده و کانون ایثار و شهادت انجام شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، کاروان شادی از شاخص ترین برنامه های فرهنگی و اجتماعی کانون خادمیاران رضوی بانوان و خانواده و کانون ایثار و شهادت است که به منظور بهره مندی شهروندان و کودکان از برنامه های شاد و متنوع به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) به اجرا در آمد.

در شب ولادت حضرت زینب(س) مراسمی با همکاری خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده و کانون ایثار و شهادت به همراه کاروان شادی در محله میر کلا و با حضور مردم عاشق به امام مهربانی برگزار شد.

این برنامه همراه با مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداح اهل بیت و عصمت و طهارت خادمیار رضوی محمودزاده برگزار شد  و حاضرین مراتب عشق و ارادت خود را به امام مهربانی و حضرت زینب(س) ابراز کردند.

همچنین با خواندن صلوات خاصه امام رئوف(ع) حال و هوای امام رضایی در بین عاشقان ایجاد کرده و چشم ها را اشک بار و دل ها را روانه مشهد و صحن انقلاب، پنجره فولاد، سقاخانه و گنبد طلایی امان رضا(ع) ساخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی