پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۰

برگزاری جشن روز دانشجو ویژه دانشجویان واحد خواهران دانشگاه امام رضا(ع)

در آستانه 16 آذر ماه و روز دانشجو، مراسم جشنی ویژه دانشجویان واحد خواهران دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، به منظور فراهم نمودن فضاي شور و نشاط در دانشگاه و دانشجويان و با توجه به تقارن روز دانشجو با ايام فاطميه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشنی به مناسبت روز دانشجو با حضور نزديك به 600 دانشجو در سالن شهيد سليماني موسسه تربيت بدني آستان قدس رضوي برگزار شد.
 در اين برنامه مفرح، دكتر مهدي اصفهاني، معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، فرا رسيدن روز دانشجو را تبريك گفت و دانشجويان را به فعاليت‌هاي فوق برنامه‌اي در تشكل‌هاي دانشجويي توصيه كرد. 
حجت‌الاسلام حسين زاده، کارشناس مذهبی نیز در سخناني، مبتني بر احاديث حضرت امام رضا(ع)، برخي از نكته‌هاي اخلاقي را كه در روابط بين فردي و زندگي شخصي توجه به آن ها مهم است با عبارات طنز و شيرين بيان کرد. 
اجراي برنامه طنز توسط اميد و مجيد دو خواننده، طنزپرداز و بديهه‌گو و برگزاري مسابقه تكرار جملات مشابه بين دانشجويان، از ديگر بخش‌هاي اين برنامه بود. در پايان اين مراسم نیز، دانشجويان در نماز جماعت ظهر و عصر شركت کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی