پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عامل به نشر خبر داد:
۱۴۰۱-۰۹-۱۰

عرضه هزار عنوان از کتاب های به‌نشر در نرم افزارهای کاربردی کتابخوان

مدیر عامل به‌نشر با اشاره به عرضه هزار عنوان کتاب به‌نشر در اپلیکیشن‌ها یا نرم افزارهای کاربردی کتابخوان از انتشار نسخه الکترونیک کتاب‌ها همزمان با نسخه چاپی خبر داد.

حسین سعیدی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز با بیان این‌که‌ به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) به عنوان بزرگترین ناشر شرق کشور با سه دهه فعالیت از جمله ناشران پیشرو در حوزه نشر دیجیتال است، اظهار کرد: به تازگی از سوی «واحد فضای مجازی» به‌نشر، همزمان با چاپ نسخه فیزیکی کتاب‌‌ها و توزیع آن در فروشگاه‌های سراسر کشور، نسخه الکترونیک آثار علاوه بر  اپلیکشین کتابخوان به‌نشر در اپ‌های فیدیبو، طاقچه و فراکتاب نیز کتاب‌های به‌نشر ارائه می‌شود.   
 مدیرعامل به‌نشر ادامه داد: کتاب متنی دیجیتال، کتاب صوتی، کتاب ویدیو، کتاب‌های همراه با بازی و کتاب با تکنولوژی واقعیت افزوده، از انواع کتاب های الکترونیک هستند که به فراخور نیاز و محتوا از هریک از این انواع می توان استفاده کرد. 
سرعت و تسهیل در انتقال اطلاعات، تامین ذائقه‌های مختلف شنیداری و دیداری مخاطبان، ارائه آثار با قیمت پایین‌تر از نسخه چاپی و دسترسی عموم مردم به کتاب‌ حتی در دورترین نقاط کشور و روستاها از جمله مهم‌ترین مزایای کتاب‌های الکترونیک هستند.
به گفته سعیدی، کتاب‌های الکترونیک، امکان و شرایط مطالعه را تسهیل کرده است. روی گوشی، در حال رانندگی می‌توان کتاب مورد علاقه را خواند و شنید. از سویی تجربه نشان داده است که هر چه یک کتاب به گونه‌های مختلفی عرضه شود، نه تنها فروش نسخه کاغذی آن را کمتر نمی‌کند، که اتفاقا به دیده شدن و گسترش جامعه مخاطبان آن کتاب کمک خواهد کرد. 
 سعیدی تصریح کرد: به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از اوایل دهه نود با انتشار چند کتاب صوتی، کتاب ویدیو و انتشار 200 عنوان کتاب الکترونیک متنی در اپلیکیشن طاقچه، به صورت محدود وارد عرصه نشر الکترونیک شد؛  اما از سال 98 با درک فضای حاکم بر بازار نشر و اقتضائات این حوزه، به صورت جدی و با برنامه به حوزه نشر الکترونیک و گونه‌های مختلف آن ورود پیدا کرد و اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام داده است به طوری که در حال حاضر، مجموع کتاب‌های الکترونیک به‌نشر به حدود هزار عنوان می‌رسد که در انواع متنی الکترونیک، نرم افزار و صوتی عرضه شده‌اند. علاوه بر این به‌نشر با اپلیکیشن هایی همچون لیبرا، نور لایب و نور سافت نیز همکاری دارد و کتاب های منتخب خود را در این اپ ها ارائه می کند.
 

 ارائه بهترین وتازه‌های ‌نشر در اپلیکشین کتابخوان به‌نشر

وی با اشاره  به عرضه بیش از هزار عنوان از آخرین و بهترین تولیدات به‌نشر در «اپلیکشین کتابخوان به‌نشر» افزود: کتاب‌های موجود در این اپ در شش دسته موضوعی  امام رضا و زیارت، انقلاب اسلامی و ادبیات پایداری، داستان و رمان، سبک زندگی ایرانی اسلامی، معارف اسلامی و کودک و نوجوان دسته بندی شده‌اند. این اپلیکشین را می‌توان از سایت به‌نشر به آدرس WWW.BEHNASHR.COM  بر روی نسخه‌های اندروید دانلود کرد. 
مدیرعامل به‌نشر ادامه داد: در حال حاضر با توجه به گسترش فضای مجازی و قیمت مناسب کتاب‌های الکترونیک، استقبال از این گونه کتاب‌ها خوب بوده است و بیشترین مخاطبان کتاب‌های الکترونیک به‌نشر نوجوانان و جوانان هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی