پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی:
۱۴۰۱-۰۹-۱۰

 تولید محتوای تاثیرگذار نیازمند پشتیبانی علمی و پژوهشی است

مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: تولید محتوای تاثیرگذار و کارآمد نیازمند عقبه پژوهشی و علمی است.

به گزارش آستان نیوز، دکتر احد فرامرز قراملکی در دیدار با حمید رضا بحرینی، مدیر خانه خلاق و نوآوری نیتک که در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار  شد، عنوان کرد: متاسفانه نسل کتابخوان در حال کم شدن است و در آینده به شکل امروز کتابخوان نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: در آینده، عمده ارتباط‌های فرهنگی و آموزشی در قالب محصولات و دستاوردهایی غیر از کتاب خواهد بود و نویسندگان باید در تعاملی کردن محتوا بکوشند.
قراملکی با اشاره به همکاری با مجموعه هایی مانند فاواپارک و خانه خلاق و نوآوری نیتک، تصریح کرد: همکاری و تعامل با موسساتی از این قبیل، سبب تحولی جدی در دستاوردهای پژوهشی خواهد شد و این مهم اقدام بزرگی است.
وی ادامه داد: خوشبختانه تولیت آستان قدس رضوی همواره به موضوع به روز بودن محتوا و قالب‌های ارائه آن تاکید دارند.


ارائه محصولات بنیاد در قالب‌های جدید

مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، در ادامه با اعلام این مطلب که در نظر داریم محصولات بنیاد را در قالب‌های چند رسانه‌ای به جامعه عرضه کنیم، افزود:  برنامه ریزی سال آینده برای تولید آثار در قالب فناوری های روز خواهد بود.
وی با بیان این نکته که انشاپنداری دستاوردهای فرهنگی، آسیب بزرگی است، گفت: در رویارویی انسان‌ها با یکدیگر شاهد بسته‌های ارتباطی متنوع و واحدی هستیم که این واحدها مانند قطرات آب در کنار هم جمع شده‌اند و تبدیل به رودخانه‌ای شده که سیل آسا حرکت کرده و نتیجه آن این است که سلامت رفتار و روان را دستخوش تغییر می کند.
وی با بیان اینکه باید هر ارتباط کوتاه به یک فرصت آموزشی، تبدیل شود، گفت: یکی از نیازهای مبرم آستان قدس رضوی و در ابعاد گسترده‌تر همه سازمان‌ها این است که بسته‌های ارتباطی را فرآوری و بهینه‌سازی کنند تا به نتایج مطلوب اخلاقی برسند.
حمید رضا بحرینی، مدیر خانه خلاق و نوآوری نیتک نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: امروز محتوای پژوهشی و دستاورد های تحقیقی نیاز به بازپروری بر اساس ذائقه مخاطب دارد.
وی بیان کرد: تمرکز باید روی اقتصاد فرهنگ بوده و محتوا به صورت حرفه‌ای تولید شود، در واقع باید ارائه‌ها در قالب‌های روز در حوزه ملی و بین المللی به انجام برسد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

بزرگترین دروغ‌ و فریب غرب، شعار دفاع از حقوق زن است
تولیت آستان قدس رضوی صیانت از کرامت زنان را ضامن حضور مؤثر اجتماعی آنان دانست و گفت: تمدن غرب از طرفی کرامت زنان را از…

تلویزیون اینترنتی