پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۱

  گردهمایی بانوان استاد و سخنور در حرم مطهر رضوی برگزار شد

به همت معاونت تبلیغات حرم مطهر رضوی، گردهمایی بانوان استاد و سخنور حرم مطهر رضوی با حضور ۶۰ بانوی استاد و سخنور برگزار شد. 

به گزارش آستان نیوز، به همت اداره مراسم و آئین‌های معاونت تبلیغات حرم مطهر رضوی، گردهمایی دو روزه شصت تن از بانوان استاد و سخنور حرم مطهر رضوی در اتاق جلسات فاطمیون در باب الهادی صحن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد. 
فاطمه سادات هاشمی مسئول برگزاری این مراسم با اشاره به سطح علمی بالای بانوان سخنران در حرم مطهر رضوی که غالب آنها کارشناسی ارشد، دکترا و یا معادل حوزوی است گفت: با توجه به ظرفیت علمی و جایگاه اجتماعی این بانوان تلاش می‌شود در قالب مباحث تعاملی از تجربیات آنها استفاده کرد. 
وی افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی تکریم، ارائه آموزش‌های مشارکتی و تعاملی، مرور برنامه‌های اجرایی در راستای برنامه‌های آستان قدس رضوی و انتقال تجربیات در فضای صمیمی با حضور اساتید مطرح کشوری است. 
مسئول برگزاری این گردهمایی اظهار کرد: ٢٠تن از شرکت کنندگان در این گردهمایی از استان‌های قم، تهران و کرمان و مابقی از مشهد بودند که در حرم مطهر رضوی به عنوان سخنور فعال هستند. 
 پوران اکبرزاده عضو هیأت علمی گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی از اساتید این همایش نیز در حاشیه برگزاری این گردهمایی عنوان کرد: مبلغ دین در هر جایی که باشد، مبلغ دین است و مبلغ حرم مطهر رضوی ویژگی‌های برجسته‌تری دارد. 
وی در ادامه اظهار کرد: سخنوران و مبلغان حرم مطهر رضوی باید با تمام وجود محاسن کلام اهل البیت(ع) به ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را به مردم بشناساند و با زبانی شایسته آن را بیان کنند تا حلقه ارتباطی محکمی بین دلداده حضرت با امام رضا(ع) ایجاد شود. 
عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بیشتر زائران بانوان هستند و از سوی دیگر با توجه به نقش مهمی که زنان در خانواده و جامعه دارند، مبلغان حرم مطهر رضوی فرصت اثر بخشی بسیار مناسبی دارند که برای استفاده از این فرصت باید آمادگی لازم با توجه به شرایط جامعه را داشته باشند. 
حسن ختام این مراسم حضور مدیر عالی حرم مطهر رضوی و تجلیل از شرکت‌کنندگانی بود که در این مراسم حضور داشتند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی