پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون دبیرخانه نمایندگی اصفهان آستان قدس رضوی:
۱۴۰۱-۰۹-۱۰

ضرورت تشکیل شبکه آموزشی برای خادمیاران استان

معاون خادم‌یاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی اصفهان گفت: تشکیل شبکه آموزشی برای خادمیاران در سراسر استان ضرورتی است که مدیران کانون های محلی در اولویت قرار داده اند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، سید محمد حسین امامی درجلسه‌ای که با حضور مسئولین کانون های محلی آستان قدس رضوی در کانون خدمت رضوی خیریه نذر سلامت امام زمان موکب حضرت زهرا(س) برگزار شد، نکاتی را در خصوص ثبت نام و جذب خادمیاران رضوی مطرح کرد و گفت: جهت ایجاد یک شبکه آموزشی منسجم باید هر کانون محلی یک رابط آموزشی به رابطین کانون های محلی معرفی شود.
امامی در مورد شرایط ثبت نام خادمیاران رضوی اظهار داشت: ترجیحا باید از افرادی که دارای تخصص و مهارت خاصی هستند و یا از خیرین و افراد فعال وموثر در جامعه این کار انجام شود.
وی تاکید کرد:  خدمت به مردم یکی از مهمترین اهداف ما در کانون ها است و باید افرادی که می خواهند در راستای پیشبرد اهداف کانون های رضوی و در راستای خدمت به مردم قدم بردارند را ثبت نام کنند.
معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی در اصفهان، در خصوص نحوه جذب و تخصیص سهمیه برای جذب یاوران رضوی بیان کرد: بر اساس ثبت گزارشی که مسئولان کانون ها داشتند که حداقل 12 گزارش ثبت شده و تایید شده اگر در سامانه داشته باشند می‌توانند شامل تخصیص سهمیه یاوران در استان قرار بگیرند.
وی برلزوم معرفی یک رابط آموزشی از هر کانون محلی به رابطین شهرستان ها برای تشکیل یک شبکه آموزشی تاکید کرد و گفت: برای بحث آموزش نیازمند تشکیل شبکه آموزشی در سراسر استان هستیم که برای معرفی این رابطین باید کسانی انتخاب شوند که تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی دارند و باید توانایی انتقال مفاهیم مد نظر ما را داشته باشند.
وی تصریح کرد: به محض تشکیل این شبکه آموزشی یک جلسه توجیهی برای اعضا خواهیم داشت و یکسری محتوایی که آماده شده در اختیار آنان قرار خواهد گرفت که در دل کانون های محلی به صورت شبکه ای این آموزش ها انجام شود.
امامی این آموزش ها را در چند حوزه بیان کرد و تصریح کرد: یکی از این آموزش ها در زمینه آموزش های معرفتی و عمومی و دسته دیگر در زمینه آموزش های مربوط به مسائل روز جامعه است که یکی از مسائلی که امروزه بسیار نیاز است و مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود به آن تاکید داشتند بحث «جهاد تبیین» است که به تبیین موضوعات و دستاورد های انقلاب اسلامی و شناسایی مواردی که باید برای جوانان و نوجوانان در مورد انقلاب اسلامی تبیین شود می پردازد.
وی اضافه کرد: دیگر مورد مربوط به آموزش هایی است که در حوزه بانوان و افرادی که در انتظامات حریم در حرم مطهردر حال خدمت هستند که یک سری آموزش های تخصصی حرفه ای می‌بینند.
امامی یکی دیگر از آموزش ها را مربوط به بحث سامانه و امورات مربوط به این حوزه بیان کرد.
وی بر لزوم عضویت در گروه کانال اطلاع رسانی اصفهان رضوی وعضویت در کانالی که برای ثبت کشیک حرم تدارک دیده شده به آدرس  nurehashtom.ir تاکید کرد و گفت: در دو سه روز گذشته شرایطی فراهم شده که در دفتر آستان بتوانیم به سامانه خادمیاری دستیابی داشته باشیم واگر تا پایان آذر ماه  نتوانیم بستر اینترنت برای ورود به این سایت را برای همه داشته باشم، زمانی را مشخص می کنیم که مسئول کانون های تخصصی و عمومی بر اساس برنامه ای که هست به دفتر آستان مراجعه کنند و بتوانند با استفاده از بستری که در آنجا فراهم شده گزارشات خود را درآن ثبت کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی