پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۰

یاور رضوی آران و بیدگلی بانی سفر دانش آموز زائر اولی به مشهد شد

کرامت یاور رضوی از کانون انیس النفوس آران و بیدگل به برکت میلاد دختر امیرالمومنین(ع) در چهارشنبه امام رضایی بانی سفر دانش آموز زائر اولی به مشهد مقدس شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون خدمت رضوی انیس النفوس آران و بیدگل گفت: به همت یاور رضوی این هزینه سفر یک دانش آموز زائر اولی به مشهد مقدس از برکت آیین جشن میلاد حضرت زینب(س) با عنوان «حجاب فاطمی، صبر زینبی» در نخستین هفته پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی در دبیرستان ثمین آران و بیدگل تامین شد.
رحمت الله مشرقی با تاکید بر شعار «همه خادم الرضاییم» و «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه» در بستر کانون‌های خدمت رضوی گفت: هماهنگی و هم افزایی دفتر کانون خدمت رضوی آران و بیدگل با مدارس شهرستان برای برگزاری پویش صبحگاه مدارس در چهارشنبه‌های امام رضایی انجام شده است که هر هفته به صورت مستمر و متمرکز در یک واحد آموزشی برگزار خواهد شد.
به گفته وی، تقدیر از مادران پرستار دانش آموزان و یکی از خانواده‌های شهدای دانش آموزی با اهداء شاخه‌ گل و قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) همراه با آیین پرچم گردانی و اهداء نمک تبرکی از جمله برنامه‌های نخستین هفته پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی در دبیرستان ثمین بود.
کانون خدمت رضوی انیس النفوس آران و بیدگل با چهار خادمیار و ۱۵ یاور رضوی در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان با حفظ شأن و عزت و کرامت انسانی محرومان فعالیت دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی