پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۰

جهاد تبیین خادمیاران رضوی در چهارشنبه امام رضایی با حجاب فاطمی و صبر زینبی

خادمیاران رضوی در آران و بیدگل در نخستین برنامه پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی همزمان با روز میلاد حضرت زینب(س) جهاد تبیین را با محوریت «حجاب فاطمی و صبر زینبی» در دبیرستان دخترانه ثمین این شهرستان تحقق بخشیدند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: خادمیاران رضوی در این شهرستان با اجرای آیین تقدیر از مادران پرستار دانش آموزان و یکی از خانواده های شهدای دانش آموز با اهدای شاخه‌های گل تجلیل کردند.
عباس آذرباد با اشاره به قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، مداحی و مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) در آیین تجلیل و هفته نخست پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی در دبیرستان دخترانه ثمین آران و بیدگل افزود: اهدای تبرکی و پرچم گردانی نیز حال و هوای معنوی و شور و شعف امام رضایی را برای دانش آموزان ایجاد کرد.
وی با تاکید بر اینکه در مورد فلسفه خادمیاری و اهمیت حجاب فاطمی برای دانش آموزان سخنانی بیان شد اظهار کرد: موضوع رعایت عفاف و حجاب فاطمی حجاب در موقعیت کنونی باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی، تشویقی و انگیزشی مورد تاکید قرار بگیرد و به ویژه برای نسل نوجوان و جوان مورد تاکید قرار بگیرد.
به گفته وی، آیین پویش صبحگاه مدارس چهارشنبه امام رضایی در نخستین هفته آن با پذیرایی مدیر و مسئولین دبیرستان دخترانه ثمین آران و بیدگل از همه دانش آموزان و مدعوین این مدرسه پایان یافت.
هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی و ۲۲۵ یاور افتخاری و رسمی در ۱۰ کانون عمومی و چهار کانون تخصصی مستقر در ۱۰ منطقه آران و بیدگل و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی شهرستان فعالیت دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی