پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۲

حمایت آستان قدس رضوی از فعالیت‌های دانشجویان دانشگاه هنر با محوریت مکتب هنر رضوی 

در جدیدترین نشست مشترک مدیران مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دانشگاه هنر تهران درباره حمایت از فعالیت‌های اجرایی دانشجویان این دانشگاه با محوریت مکتب هنر رضوی رایزنی شد. 

به گزارش آستان نیوز، در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های مشترک مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دانشگاه هنر تهران، نشستی با حضور امیرمهدی حکیمی مدیرعامل این مؤسسه و محمدرضا حسنایی رئیس دانشگاه با محوریت بررسی و تبادل نظر درباره برنامه‌های اجرایی مشترک در سال جاری بعدازظهر پنجشنبه 10 آذرماه، در محل این مؤسسه در مشهد برگزار شد. 
از جمله محورهای گفت‌وگو در این نشست مشترک می‌توان به برنامه‌ریزی برای فعال‌تر شدن دانشجویان مقطع کارشناسی در زمینه‌ هنرهای کاربردی، حمایت از فعالیت‌های اجرایی دانشجویی به ویژه در زمینه پایان‌نامه‌های عملی حوزه سینما، تئاتر و پویانمایی و انگیزه‌سازی برای هدایت فعالیت‌های مستمر کلاسی و درسی دانشجویان در جهت موضوعات و مضامین رضوی، اشاره کرد. 
 

حمایت آستان قدس رضوی از فعالیت‌های دانشجویان دانشگاه هنر با محوریت مکتب هنر رضوی 


همچنین در زمینه گسترش تفاهم‌نامه مشترک بین این دو نهاد با هدف حرکت به سوی تحقق مکتب هنر رضوی، همفکری لازم صورت گرفت و مقرر شد تا از ظرفیت‌های موجود در این همکاری دوجانبه در راستای مشارکت با دیگر مجموعه‌ها نیز استفاده لازم صورت گیرد.
شایان ذکر است، تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی و آموزشی میان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و دانشگاه هنر تهران اسفندماه سال گذشته با برگزاری نشستی مشترک در این مؤسسه در مشهد منعقد شده بود. نماد مشترک مکتب هنر رضوی نیز با همکاری این دو مجموعه هفتم خرداد سال جاری در دانشگاه هنر تهران رونمایی شده بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی