پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۰

برگزاری اردوی جهادی سلامت در روستای محروم «شوره دل» سراب

به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، اردوی جهادی سلامت در روستای محروم شوره دل سراب به همت خادمیاران کانون سلامت و کانون بانوان و خانواده با مشارکت مرکز بهداشت، دانشکده علوم پزشکی سراب برگزار گردید.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، حسین شیرازی مسئول کانون سلامت خدمت رضوی شهرستان سراب گفت: با توجه به رسالت کانون  سلامت رضوی در جهت حفظ سلامتی و درمان بیماران برای اینکه بتوانیم این خدمت را آسان‌تر و به صورت رایگان به مخدومان در روستاهای محروم سراب ارائه کنیم اردوی جهادی سلامت رضوی توسط اکیپ سلامت رضوی سراب  در محل خانه بهداشت روستای شوره دل برپا گردید.
شیرازی افزود: اکیپ سلامت با برپایی اردوی جهادی از ساعت۹/۳۰ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر در خدمت مردم محروم روستای شوره دل سراب بود که اقدامات ذیل در طول اردو انجام گرفت: ۸۲ نفر ویزیت رایگان، ۶۱ نفر اندازه گیری فشار خون، ۲۰ نفر تست قند خون و ۹۱ نفر تحویل داروی رایگان. در این اردو جمعا به حدود ۱۵۳ نفر خدمت سلامت انجام گرفت که مجموع ارزش ریالی اردوی نوبت ۷۱ سراب بالغ بر ششصد و سی میلیون ریال میلیون بوده است.
وی در آخر با تشکر از کادر سلامت اردوی جهادی، همکاران این اردوی جهادی را نادی رییس دانشکده علوم پزشکی، مهدی دانشمند سرپرست مرکز بهداشت، نصیرزاده، به عنوان پزشک و بانوان حنیفه پور، متعجب، ملک زاده به عنوان پرستار و مظهری به عنوان بهورز، بانو داداشی به عنوان مسئول دارویی مرکز بهداشت، بانوان رستم زاده و رفیقی به عنوان مسئولان کانون بانوان و خانواده ذکر نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی