پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۰

خادمیاران کانون رضوی عجب شیر به مقام پرستار ادای احترام کردند

مراسم جشن ولادت حضرت زینب(س) در مسجد جامع عجب شیر با حضور اعضای هیئت ثارالله و خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، مراسم جشن میلاد دختر با عظمت امیرالمؤمنین علیه السلام، با حضور اقشار مختلف مردم، اعضای هیئت ثارالله، خادمیاران و یاوران رضوی در مصلی مسجد جامع عجب شیر با سخنرانی حجت الاسلام زمانی و با مداحی و مولودی خوانی مهدی محمدی و میلاد قدرتی برگزار شد.
مراسم با تلاوتی آیاتی چند از کلام الله مجید توسط مهدی محمدی آغاز شد و بعد از طنین انداز شدن صوت دلنشین صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، طبق روال هفته های قبل، توسط یاور رضوی، محمد حسین آسیایی، زندگی نامه شهید شاخص هفته به همراه  وصیت نامه شهید قرائت شد.
حجت الاسلام زمانی در سخنانی با اشاره اهمیت اشک و اندوه بر امام حسین(ع) و بشارت هایی که ائمه اطهار(ع) بر عزاداران امام حسین(ع) داده اند گفت: امام باقر علیه‌السلام می‌فرماید: هر مؤمنی که برای کشته شدن حسین اشک بریزد تا بر گونه اش جاری شود، خداوند او را در غرفه‌های بهشتی جای می‌دهد که مدتی طولانی در آن ها ساکن باشد.
در ادامه برنامه مادحین اهل بیت به مولودی خوانی و قرائت اشعار حماسی در مدح و منقبت حضرت زینب(س) پرداختند و در پایان مراسم میهمانان و حاضرین با غذای گرم که از گوشت قربانی یک راس گوسفند اهدایی خادمیاران تهیه شده بود متنعم شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی