پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۰

تجلیل از مقام پرستار توسط کانون روستای هریس شبستر

خادمیاران کانون امور بانوان و خانواده خدمت رضوی روستای هریس شبستر در روز پرستار از تنها پرستار مرکز بهداشت روستا تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، رباب عباسی مسئول کانون اموربانوان و خانواده روستای هریس شبستر گفت: در روز میلاد اسوه شجاعت و صبر، حضرت زینب کبری سلام الله علیها که روز پرستار نام گرفته است، تجلیل از کرامت پرستاران  که تمام هم و غم خود را در التیام بخشیدن به درد و آلام همنوعان قرار داده اند، ارج نهادن به نمونه والای صبر شکیبایی حضرت زینب کبری(س) پرستار بی بدیل دشت کربلا است.
 وی افزود: خادمیاران کانون محله ای عقیله خدرالرساله روستای هریس با تهیه گل و شیرینی در خانه بهداشت روستا حاضر شدند و ضمن دیدار با پرستار حافظ سلامت این روستا و تبریک روز پرستار، با اهداء گل و متبرکات رضوی از زحمات و تلاشهای ایشان تشکر و قدردانی نمودند.
وی اضافه کرد: همچنین به علت کسالت و بیماری یکی دیگر از این بهورزان مرکز بهداشت روستا خادمیاران با حضور در منزل ایشان ضمن عیادت و تبریک روز پرستار با آرزوی صحت و بهبودی با نظر لطف امام رئوف(ع)، شاخه گل ناقابلی هم به ایشان اهدا کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی