پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۰

ويژه برنامه ولادت حضرت زينب(س) در كانون رضوى الزهراء تبریز برگزار شد

برای برگزاری مراسم چهارشنبه های امام رضایی در سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، دانش آموزان دو مدرسه تبریز میهمان کانون امور بانوان وخانواده الزهراء تبریز بودند.

به گزارش آستان نيوز از آذربايجان شرقى، فاطمه آقازاده مسئول روابط عمومى كانون الزهرا مسجد النبی آخونی تبريز گفت: چهارشنبه هاى رضوى اين هفته کانون با حضور نوجوانانى از مدرسه "منادى علم" و "نور كوثر" تبریز در محل كانون الزهرا مسجد آخونى برگزار شد.
وی افزود: اين مراسم با تلاوت آياتى از قران مجيد توسط خادميار حسينى آغاز و با همخوانى جمعی صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام همراه شد و در ادامه بانو سيدى مداحى خود را با قطعه اى در وصف امام زمان(عج) و شعرى در وصف  امام رضا(ع) آغاز كرد و در ادامه چندين مداحى شورانگيز به مناسب ولادت حضرت زينب(س) اجرا كرد.
آقازاده اضافه کرد: خانم محرم نژاد خادميار كانون به سخنرانى در جمع دانش آموزان درباره فضايل و كرامات حضرت زينب و سبك و شيوه زندگى زينب گونه پرداخت و از نوجوانان خواست كه حضرت زينب را در زندگى خود الگو قرار دهند.
آقازاده ادامه داد: در ادامه مراسم مریم ملكى مسئول كانون امور بانوان و خانواده الزهراء با عرض تبريك ولادت حضرت زينب(س) از خادمياران پرستار كانون الزهرا تجليل وقدردانى كرد وهدايايى به رسم یادبود از طرف مدير مدرسه به خادمياران  پرستار کانون تقديم شد.
مسئول روابط عمومی کانون الزهراء گفت: در آخر مراسم مریم ملكى به يكى از دانش آموزان كه در پاسخ به این سوال که بهترین پرستار کیست؟ جواب داد مادران بهترين پرستار براى فرزندان هستند و فرزندان بايد قدردان اين پرستار مهربان و بی ادعا باشند، هديه اى  نفیس تقدیم كرد.

همچنین آقازاده گفت: این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط عموم شركت كنندگان هم خوانی شد، بعد از آن استاد نهج البلاغه بانو آبادى به بيان حكمت ٤٦٢ نهج البلاغه پرداخت و در قسمتی از مطالب خود گفت: اگر دنيا را براى دنيا بخواهيم، دنياى مذموم و نكوهيده است و اگر دنيا را ابزارى براى رسيدن به آخرت و مزرعه اى براى كِشت بذر نيكى ها و معارف بدانيم ممدوح و ستوده است.
وی اضافه کرد: در ادامه مراسم بانو سيّدى به مناسبت ولادت حضرت زينب(س) به مداحى و قرائت اشعار شورانگيز پرداخت و شور و شعف معنوی به مجلس بخشيد.
مسئول روابط عمومی کانون الزهراء گفت: در آخر مراسم مریم ملكى مسئول كانون الزهراء، از اهداء  بیش از پنجاه دست لباس و سی جفت کفش به خانواده‌های تحت پوشش کانون خبر داد و از همه خادمياران و ياورانى كه در اهدای اين اقلام كانون را يارى كردند، سپاسگزارى كرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی