پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری و تکریم مقام پرستار انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۱

دیدار خادمیاران با همسران جانباز بالای ۷۰درصد شهر کرمان

در راستای تکریم مقام والای جانبازان و به مناسبت روز پرستار جمعی از خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت با همسران صبور جانبازان استان کرمان محمدرضا عامری، محمدرضا امیر تیموری، غلام رضا ضیاء الدینی و علی زنگی آبادی از یادگاران دفاع مقدس با هفتاد درصد جانبازی دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، در حاشیه دیدار خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت با همسران صبور جانبازان استان محمدرضا حسینی مسئول کانون ایثار و شهادت شهرستان کرمان گفت: به مناسبت روز پرستار، خدمت همسران جانباز رسیدیم تا این روز را به آن‌ها تبریک گفته و از زحمات وصف‌ ناپذیرشان تجلیل کنیم.
وی با بیان اینکه پرستاران واقعی، همسران جانبازان هستند، افزود: آن ها از عزیزانی پرستاری می‌کنند که بخشی از بدن خود را فدای انقلاب اسلامی کردند، به همین دلیل کارشان ارزشمند و بزرگ است.
 حسینی با تبریک روز پرستار به همسران جانبازان گفت: صبر و تحمل همسران یادگاران دفاع مقدس برای خدمت به این عزیزان مثال زدنی است و همه ما باید از ایثار و فداکاری این صابران کم توقع درس بگیریم.
 شایان ذکر است که این دیدارها در قالب چهار گروه توسط خادمیاران کانون ایثار و شهادت در روزهای پنجشنبه و جمعه هم زمان با ایام میلاد حضرت زینب کبری(س) انجام شد که در این دیدارها جانبازان به بازگویی خاطرات خود در هشت سال دفاع مقدس پرداختند و در ادامه با اهدای هدایای متبرک رضوی از همسران جانبازان تجلیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی