پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با تلاش خادمیاران رضوی محقق شد؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۰

تقدیر از دانش آموزان با نام زینب در راور

خادمیاران رضوی راور به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) با حضور در مدارس از دانش آموزان همنام این بانو تقدیر کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حسین نخعی راد، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان راور ابراز داشت: در اسلام سفارش زیادی به هدیه دادن شده است. هدیه باعث سلامتی روح و جسم انسان می‌شود. و یکی از راه های آشناسازی کودکان با اهل بیت(ع) روش های عملی است که کودکان به اهل بیت(ع) محبت پیدا میکنند.
نخعی راد ادامه داد: کودکان در سن ابتدایی از نظر تربیتی در شرایط بهتری قرار دارند و حضرت زینب(س) می‌تواند یکی از بهترین الگوها برای دختران دانش آموز باشد.
وی افزود: پیروی از سیره این بانوی بزرگ اسلام برای قدم گذاشتن هر دختر ایرانی در مسیر درست راهگشا است و به همین منظور خادمیاران رضوی با حضور خود در مدارس عطر شور و اشتیاق ارادت به اهل بیت(ع) را در محیط مدرسه پراکنده کردند.

نخعی راد همچنین گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) مراسم چهارشنبه های امام رضایی و جشن میلاد حضرت زینب(س) با حضور خادمیاران رضوی در مسجد زینبیه راور برگزار شد.
مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان راور افزود: مساجد ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشن های مذهبی دارند و خانواده ها با حضور خود در جشن های مذهبی باعث آشنایی بیشتر فرزندانشان با محیط معنوی مساجد خواهند شد.
وی تاکید داشت: مسئولین فرهنگی در مساجد با برپایی برنامه های آموزشی، هنری و مذهبی جوانان و نوجوانان را جذب کنند.
نخعی راد ابراز کرد: چهارشنبه های امام رضایی فرصت مناسبی برای عرض ارادت به دوستداران اهل بیت(ع) و به امام رئوف و معرفی سیره امام رضا(ع) است.
مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان راور خاطرنشان کرد: اجرای سرود، مولودی خوانی توزیع بسته های تبرکی از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی