پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۱-۰۹-۱۱

جشن میلاد پیام آور کربلا در عنبرآباد برگزار شد

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار مراسم جشنی توسط کانون محله ای مسجد فاطمه الزهرا(س) با حضور بانوان و دختران در شهرستان عنبرآباد برگزار شد‌.

به گزارش آستان نیوز از کرمان به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) در چهارشنبه های امام رضایی جشن میلاد عقیله بنی هاشم به همت خادمیاران و یاوران کانون محله ای مسجد و مهدیه فاطمه الزهرا برگزار شد.
سکینه ساردویی، مسئول کانون محله ای مسجد فاطمه الزهرا(س) ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) افتخار عالم بشریت است و در محیطی رشد یافته که حدیث کساء و اتصال به وحی در آن جریان داشته است.
وی افزود: زینب(س) تربیت یافته رسول خدا و امیر المؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) است و چنین فرزندی در کربلا چنین نقش آفرینی کرد.
وی حضرت زینب(س) را الگوی مناسب برای بانوان منتظر دانست و گفت: زنی که قرار است منتظرپرور باشد و سرباز برای امام زمان(عج) تربیت کند، نیازمند یک الگو است و حضرت زینب(س) بهترین الگو برای زنان منتظر و حتی برای مردان است.
گفتنی است این مراسم با قرائت زیارت نامه حضرت زینب و مولودی خوانی همراه بود و به هشت نفر از دختران هم نام زینب هدایایی اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی