پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۱۳

زیارت سپید...

حال و هوایشان تماشایی است، زائرانی که در صحن و سرای امام رئوف با نشستن دانه‌های برف روی دستانشان، لبخند می زنند و شادمانند که زیارت امروزشان، متفاوت و خاطره انگیزتر از همیشه است.

به گزارش آستان نیوز، دانه‌های سپید برف، امسال زودتر از آنچه تصورش را می‌کردیم شهر مشهد را سفیدپوش کردند؛ اتفاقی که همه را غافلگیر کرد اما همچون همیشه، خادمان حرم مطهر رضوی به سرعت پای کار آمدند تا زیارت زائران تسهیل شود و مشکلی در مسیر تردد آنها ایجاد نشود.
 

زیارت سپید...


پهن کردن ۲۵ هزار متر کفپوش در صحن ها
همزمان با نخستین بارش برف در مشهدمقدس به همت معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی، محل تردد زائران و مجاوران با ۲۵ هزار متر کفپوش پلاستیکی مفروش و ایمن‌سازی شد. این خدمت با هدف ایجاد فضای مناسب برای تردد زائران حضرت رضا(ع)، به ویژه سالمندان صورت گرفت و سبب شد تشرف به زیارت در روز برفی هم امکان پذیر باشد و از دشواری‌اش کاسته شود. 
در کنار پهن کردن کفپوش‌ها، برف‌روبی صحن‌ها و مسیرهای ورودی حرم مطهر نیز با دستگاه‌های برف‌روب و دیگر تجهیزات صورت می‌گیرد تا از جمع شدن برف در مسیر تردد زائران و امکان بروز حادثه جلوگیری شود. در همین راستا از زائران نیز درخواست می‌شود هنگام تشرف به حرم مطهر رضوی در روزهای برفی، مسیر حرکت خود را از روی کفپوش های پهن شده در صحن ها انتخاب کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی